دانستنی های طراحی وب

هرچه راجع به طراحی وب می خواهید اینجا هست

دانستنی های طراحی وب

هرچه راجع به طراحی وب می خواهید اینجا هست

  • ۰
  • ۰

البته با توجه به موضوع اصلی وبلاگ حاضر که تنها بحث طراحی وب را دنبال می‌کند صحبت پیرامون تولید محتوا شاید جایگاه آنچنانی نداشته باشد اما با توجه به تمایل اکثریت مخاطبان این مجموعه پیرامون بحث تولید محتوا و ترند شدن این مساله در دنیای وب امروز نکات کوتاهی را پیرامون مسائلی که تاکنون از تجربیات و دانش اندک خود در این سالها اندوخته ام را در این پست با شما به اشتراک می‌گذارم.

نخست اینکه تولید محتوای با کیفیت در وب مساله ساده ای نیست چرا که اگر همچون دیگر مسائل موجود جنبه کپی داشته باشد به هیچ عنوان ارزشی نخواهد داشت! به طور کلی هرچیزی که به ذهن شما می‌رسد از فبل در ذهن دیگری بوده و او نیز در وب آن را ثبت نموده و موتورهای جیتجو آن را پیدا و کشف و اصطلاحا ایندکس کرده‌اند پس بنابراین مطالبی که شما کپی می کنید به لحاظ کیفیت محتوا برای موتورهای جستجو پیرامون مساله رتبه دهی هیچ ارزشی ندارد پس شما باید به معنای واقعی محتوای مورد نظر را تولید کنید البته که نویسنده بودن وظیفه شما نیست اما بخاطر داشته باشید که تا زمانی که محتوای با کیفیت در سایتی نباشد آن سایت رتبه ای نخواهد داشت

دوم آنکه محتوا می‌بایت مرتبط باشد و ساده فهم و ردجهت رفع مشکل! اینکه شما بدانید چه می‌خواهید و بقیه از شما چه می‌خواهند از بابت جیتجوهای پیاپی پس محتوای باکیفیت باید مطلوب و مرتبط باشدسوم که بیشتر به کار شما می‌اید پیرامون طراحی‌های بکار رفته در وبسایت است طراحی‌ها با توجه به امانات فعلی غیر از اینکه باید خلاقانه باشد نباید حجیم باشد تا اصطلاحا لود ریادی ببرد متاسفانه بعضی دوستان هنوز از فلش استفاده می‌کنند که کاملا منسوخ شده برای استفاده از تصاویر و حرکات از راه‌کارهای کم حجم‌تر که در آینده از آن صحبت خواهیم کرد استفاده کنید.

به طور کلی تولید محتوا به اندازه طراحی مهم است اما جدی گرفته نمی‌شود فراموش نکنید وبسایت یک مجموعه هاست همانطور که پیشتر هم گفته شد شما تنها با یک طراحی خوب نمی‌توانید وبسایت را موفق کنید.

  • ۹۶/۰۵/۰۴
  • امیرحسین ناطقی

تولیدمحتوا

طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی