وقتی صحبت از طراحی وب می شود و به قولی مشتری شما به شما سفارش می دهد انتظار بحر در کوزه را دارد یعنی همه چیز را از طراحی شما می خواهد اما آیا اینکه همه چیز همزمان در یک طراحی باشد خوب است!؟ اینکه انشان هم پالتو بپوشد هم شلوارک یعنی موفق لباس پوشیده!؟
لازم است بازهم بگوییم مهم است که مخاطب شما کیست برای چه به سایت سر می زند،شخصیت برند شما چیست.
یکی از مهمترین مسائل بحث سبک طراحی شما این است که طراحی با اصالت و اورجینال داشته باشد یا صمیمی و ساختارشکن؟
واقعیت این است که هردوی اینها در کنار هم مثل پوشیدن کت با شلوارک و کفش مجلسی است شما در صمیمیت نمی توانید رسمی و در عنوان اورجینال و تکیه بر پایه ها نمی توانید ساختار شکن باشد.
حقیقت مشتری شما باید بداند که مخاطب شما کیست اگر در فضاهای رسمی و یا اعتماد ساز فعالیت میکنید باید روی اورجینالیتی و اصول باشد و اگر قرار است فضا صمیمی و جوان پسند تر باشد می بایست یک طرح ساختار شکننانه داشته باشد.
دو نمونه موفق در تبلیغات با استفاده از دو سبک همراه اول و ایرانسل است نگاهی به سبک تبلیغاتی آن بیندازید تا بیستر مطلب را درک کنیذ
- ۹۵/۰۶/۰۱